Personal Training: Συνέντευξη Με Έναν Ειδικό

Η γυμναστική όπως και η διατροφή είναι ένα θέμα που πολλοί ισχυρίζονται πως είναι ειδικοί αλλά ελάχιστοι έχουν το υπόβαθρο γνώσεων για να μπορούν να κάνουν αυτόν τον ισχυρισμό. Ο Δημήτρης Λαμπρινάκης από τα άτομα τα οποία εκτιμούμε για την ορθολογική τους προσέγγιση σε θέματα άσκησης αλλά και διατροφής.

Πριν Ξεκινήσουμε πες μας λίγα λόγια για τον Δημήτρη μέσα από τα δικά σου μάτια

Ασχολούμαι με τη γυμναστική από πολύ μικρή ηλικία 3-4 ετών και στη συνέχεια σαν αθλητής ποδοσφαίρου γαλουχήθηκα με τις αρχές του αθλητισμού, καταλήγοντας στο τομέα του weight-personal training . Προσπαθώ πάντα να έχω κίνητρο σε ότι κάνω (και στη γυμναστική)αλλιώς θεωρώ χάνεται το νόημα στις καθημερινές απαιτήσεις! Ακολουθώ την εξής λατινική φράση fabrum esse suae quemque fortunae (καθένας κατασκευάζει τη δική του τύχη) .

Τι είναι για σένα η γυμναστική;

Γυμναστική θα έλεγα είναι μια "τέχνη" που καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει ως μέσο για να είναι υγιής, να είναι δυνατός , και πέρα από τα σημαντικά οφέλη για την υγεία, μπορεί κάποιος να ξεφύγει από τα καθημερινά του προβλήματα , να κάνει μια μορφή ψυχοθεραπείας, αφιερώνοντας ακόμη και πολύ λίγο χρόνο από το 24ωρο του!

Ποιες είναι οι διατροφικές σου συνήθειες;

Διατροφικές συνήθειες. :Προσπαθώ να έχω μέτρο , τρώω συχνά γεύματα ,τακτικά μέσα στη μέρα! Αποφεύγω τα μεγάλα διαστήματα χωρίς φαγητό και την μεγάλη ποσότητα ! Απαραίτητα υδατάνθρακα μετά τη προπόνηση καθώς είναι απαραίτητος για τη σύνθεση και αποθήκευση του μυϊκού γλυκογόνου σε συνδυασμό με τις άλλες 2 διατροφικές κατηγορίες.

Είσαι υπέρ των συμπληρωμάτων διατροφής;

Το λέει και η λέξη συμπλήρωμα διατροφής, έχει παρεξηγηθεί το κομμάτι και ο καθένας πλέον πριν μπει στη διαδικασία να ασκηθεί εξετάζει για το ποιο συμπλήρωμα θα αγοράσει πράγμα το οποίο είναι λάθος για μένα. Αν κάποιος στοχεύει ψηλά στο άθλημα του και σύμφωνα με το προπονητή του χρειάζεται κάτι επιπλέον στη διατροφή του τότε και μόνο μαζί με τον ειδικό! Χρήση συμπληρωμάτων σε ένα απλό ασκούμενο ο οποίος θέλει βασικούς στόχους πχ απώλεια βάρους ,ενδυνάμωση, αντοχή θεωρώ ότι με την κατάλληλη διατροφή είναι καλυμμένος!

Πάνω κάτω πόσες προπονήσεις πιστεύεις πρέπει να κάνει κάποιος άνθρωπος την εβδομάδα;

Εξαρτάται  από το στόχο, το επίπεδο του ασκούμενου, το χρόνο που διαθέτει  και τυχόν προβλήματα υγείας . Ένα πρωτόκολλο καλό γενικά είναι 3-4 φορές την εβδομάδα  για 45-60 λεπτά .Αν έχεις επιτύχει κάτι καλό και είσαι ήδη σε ένα επίπεδο, ακόμα και με 2 καλές προπονήσεις την εβδομάδα επιτυγχάνεις αυτό που λέμε συντήρηση. Εννοείται ότι η αερόβια άσκηση θα καταλαμβάνει πολύ χώρο!

Ποια η διαφορά του «personaltraining» με τα ομαδικά group;

Άσκηση κάνεις και στα δυο ,και στις δυο περιπτώσεις είσαι ωφελημένος αν πληρούνται κάποιοι απλοί κανόνες π.χ. κατάλληλος προπονητής , πρόγραμμα ομαδικό ανταποκρινόμενο στον ασκούμενο… Να θυμάστε ότι πρέπει να υπάρχει εξατομίκευση και καθοδήγηση και στα δύο, πάει ανάλογα και με το στόχο, επίπεδο ,ανάγκες του ατόμου.

Θεωρείς πως η γυμναστική είναι για όλους;

Φυσικά και η γυμναστική απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως είτε είσαι  10 είτε 80. Δεν υπάρχει δικαιολογία για τη μη ενασχόληση με την άσκηση, άνθρωποι που έχουν καρδιαγγειακά προβλήματα ή προβλήματα με τη μέση τους που είναι και τα πιο συνηθισμένα ζητήματα ,ακόμη και γι αυτά υπάρχουν οι κατάλληλες μέθοδοι άσκησης .

Πριν κλείσουμε θα θέλαμε να μας πείς, έτσι που διαβάζει ένας αναγνώστης μας την κουβέντα μας, τι θα του έλεγες για να τον σηκώσεις από το pc του και να ξεκινήσει έναν τρόπο ζωής με άθληση;

Μόνο να σκεφτεί τα άμεσα και πολλά οφέλη που θα του προσφέρει η ενασχόληση με τον αθλητισμό πέρα από το κομμάτι της γενικής υγείας(καρδιακός μυς) , της αντοχής ,της δύναμης και της λειτουργικότητας , η άσκηση είναι ένα μέσο εκτόνωσης ειδικά στις σύγχρονες απαιτητικές εποχές . Ορμόνες σημαντικές  αυξάνουν στη διάρκεια της άσκησης και είναι απαραίτητες για την ψυχική ,γενική υγεία μας. Είναι στη φύση του ανθρώπου να κινείται και να ασκείται από τότε που κυνηγούσε  τη τροφή του για την επιβίωση!

This entry was posted in Interview On .